»Ðøड« ENDURANCE


Join the forum, it's quick and easy

»Ðøड« ENDURANCE
»Ðøड« ENDURANCE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Introduction

Go down

Introduction Empty Introduction

Post by Mig II Sat Oct 23 2021, 20:43

ENGLISH

Hi all,
So, what can I say ?
In my quality of DoS propaganda minister – which purchase me from all these years (title done by some old crazy family’s members)  lol!
I just can be only happy today to announce to you all the organization and the soon beginning of a new DoS Endurance session !
 
After 5 years off, back on game, could find again some old friends, have knew some new ones … et quickly find again the same messages as before :
“so, when have we a new DoS Endurance ?? “no more compets, I miss it” etc …
About me, though that everyone had forgotten it …
 
My dear team and family DoS has shut down in majority, we’re staying 3 from the 1st generation, defending the tag from a wonderful family, and we’ll continue it !
My first intention was to play only on game as a simple player … but finally, pressure and desire have won.
 
I want here to tribute about my dear, dear eternal friends as Yracer and Svmn, who support me from all these years. I love you cheers
 
And a special tribute more for a player, we used to cross him on game before, but with discretion, and so, what a big trackmania’s contact !
It’s him who has added the piece which have me fall about the DoS Endurance … and without him … without …
 
No one DoS Endurance Edition X should be !
 
It’s our friend Cous_Hub from BFC (should he be presented more ?? so famous) cheers cheers
He will give us all servers required for this beautiful competition to come.
Yes ! It’s his fault if we are here now ! lol!


COUS_HUB ... THANK YOU ! cheers cheers
 

Edition X :
The DoS Endurance’s rules stay always the same from the 1st Edition !
About players and organization
 
A restricted council of 3 persons will have access to the maps, for test and vote for it.
Anyone else can have any information, other organizer or admin too, all this strict communication is concentrated on a restricted subject on our DoS site (our house).
Mappesr will know if their map is selected, we’ll want from them a strict confidentiality and we’ll receive more maps that races, so it keeps a real secret until the end.
A selected map can be not played on competition, it stays the same rule.
All rules about maps’s creation stay the same, edited on this forum.
 
The DoS Endurance’s success stay always on maps’s quality, it’s you mappers who are the honnour and the quality of our competition !!! cheers
 
For history, the “old” on teamspeak can remember it, I used before to choose the map for a race about 30s before the start … I’ll keep this pleasure in direct. tongue
 
About players, the same eternals rules :
You’ll be affected to a server, and you’ll be able to play on a old map before the race, be present maximum 10mn before the start
There will be 1 or 2 admin a server
NO CHAT NO HORN during the race !
If it’s done, your run will be not registered
Any CUT give the player’s BAN for now and definitively about any DoS Endurance competition to come.
We’ll keep the same idea than on Edition IX to give rewards points to any players who finish his race after the 100th.
 
Others details are explicated in the RULES subject on this forum.
 
Finally, whatever the ranks et best results, ANY player, from all levels, who finish the race, stay for us a real winner.
This competition, from it beginning, was the central for the best players and the best teams, so the DoS Endurance stay and want to stay a big feast for all on our “DoSLand”,
opened to all of Dirt’s lovers.
However, take a look on our “Hall of Fame”, then  you’ll be able to feel some chills !
The most famous pilots have engraved their talent in our Competition, this list stays our pride ! I love you
 
If some of you think they have not the level, I can share my example, do it ! You’ll grow up with this competition ! and hope you’ll have fun !
The bad ones are ones who give up.



Dates will be edited later, about beginning of 2022, races at 21.30pm.

When it ‘s communicated, the so spied subject REGISTRATION will be opened.
 
After these “some” words, I wish you all a nice competition to come !
 
Edition X … let’s Woerff ! cheers
 
Mig.

*******

FRENCH

Salut à tous,
Que dire ?
En ma qualité de ministre de la propagande DoS – qui me poursuit depuis tellement d’années (titre recueilli de la part des anciens affreux de la team …) lol!
 
Je ne peux qu’être heureux aujourd’hui de vous annoncer l’organisation et le déroulement d’une nouvelle session de notre DoS Endurance !
 
Après 5 ans d’absence, revenu sur le jeu, pu retrouver quelques anciens joueurs, rencontré de nouveaux …. et retrouvé rapidement de nouveau les mêmes messages :
« alors, quand est-ce qu’on a un nouvel DoS Endurance ?? » « il n’y a plus de compets, ça nous manque !! » etc …
Moi qui pensait que tout le monde l’avait oublié …
 
Ma chère team, et famille DoS s’est éteinte en grande majorité, nous restons 3 de la 1ère génération à défendre le tag d’une famille du jeu hors-norme (sisi j’ose !), et on n’a pas l’intention de s’arrêter !
Pour autant, j’avais pour 1ère intention de regagner le jeu uniquement en tant que simple joueur … au final, la pression et l’envie ont gagné.
 
Je veux dans ce mot rendre hommage à mes très très chers compagnons de route, Yracer et Svmn, qui me supportent – dans tous les sens du terme – depuis ces années. I love you cheers
 
Et un hommage encore plus particulier à un joueur que nous avions cotoyé de façon discrète auparavant, et pourtant, un sacré contact sur trackmania !
Qui a sans doute rajouté le grain qui a fait déborder le cerveau du Mig …. Et sans qui … sans qui ! …
 
Cette DoS Endurance Edition X n’aurait pas lieu !
 
Il s’agit de Cous_Hub des BFC (doit-on encore le présenter ??) cheers cheers
Qui nous mettra à disposition les serveurs requis pour cette belle compétition à venir.
Et oui ! C’est sa faute en fait si on en est là aujourd’hui ! lol!
 
 
COUS_HUB ... MERCI ! cheers cheers 


Edition X :
Les règles du DoS Endurance restent les mêmes depuis la 1ère Edition !
Autant pour les joueurs que pour l’organisation
 
Un conseil restreint de 3 personnes auront accès aux maps, pour les tester, les sélectionner.
Aucune autre personne n’aura la moindre information, y compris autre organisateur ou admin, cela se déroule comme auparavant sur un sujet confidentiel de notre site DoS (la maison).
Les mappers sauront si leur map est sélectionnée, nous leur exigerons la plus grande confidentialité, et nous recevrons plus de maps que de courses, ce qui au final garde le secret jusqu’au bout.
Une map sélectionnée peut ne pas être jouée, cela reste la même règle.
Les règle de créations des maps restent les mêmes, visibles sur le forum du DoS Endurance.
 
Le succès du DoS Endurance repose toujours sur la qualité des maps, c’est donc vous les mappers qui êtes l’honneur et la qualité de notre compétition !!! cheers

 
Pour l’anecdote, les « anciens » sur teamspeak s’en souviennent, j’avais pour habitude de choisir la map environ 30s avant le démarrage de la course …
je ne dérogerai pas à ce petit plaisir (sadique) en direct. tongue
 
Concernant les participants, les mêmes éternelles règles :
Vous serez affecté sur un serveur propre, vous pourrez jouer avant la course sur une ancienne map, présence minimum requise 10mn avant le départ
Il y aura 1 à 2 admin par serveur
AUCUN CHAT AUCUN KLAXON ne sera toléré pendant la course !
Cela équivaut à l’annulation du résultat de la course du participant
De même, évidemment, tout CUT entraîne le BAN systématique et définitif de notre compétition – et éditions futures.
Nous garderons le principe mis en place lors de l’Edition IX de récompenser avec un minimum de points tout participant après le 100e qui finit sa course.
 
Les autres détails des règles sont clairement explicites dans le sujet RULES correspondant sur ce site.
 
Au final, outre les temps et classements des meilleurs, TOUT joueur, quelque soit son niveau et son classement, qui finit sa course, est un gagnant à nos yeux.
Si cette compétition a depuis sa 1ère édition été le rendez-vous incontournable des meilleurs joueurs et équipes du Dirt,
le DoS Endurance se veut rester une grande fête sur notre « terre DoSLand », ouverte à tous les amoureux du Dirt.
Toutefois, il suffit de jet un œil sur le « Hall of Fame » du DoS Endurance pour avoir les frissons !
Les plus prestigieux ont marqué de leur empreinte notre Compétition, un palmarès qui reste notre fierté ! I love you
 
Si certains joueurs pensent ne pas avoir le niveau, je peux en parler par expérience, faites le DoS Endurance !  vous allez progresser grâce cette compétition ! et j’espère prendre du plaisir !
Les mauvais, ce sont ceux qui abandonnent.

 
Les Dates seront  communiquées en leur temps, début d’année 2022, courses toujours à 21h30
A la communication des dates s’ouvrira le sujet (tant épié) REGISTRATION
 
Sur ces « quelques » mots, je vous souhaite à tous une belle compétition !
 
EDITION X … let’s Woerff ! cheers

 
Mig.
Mig II
Mig II

Posts : 590
Join date : 2009-03-10
Age : 55
Location : Migland

http://dosteam.forumfree.it/

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum